مجله دیوانگان موبایل

  • ۰
  • ۰

اگر برای خرید موبایل خودتان حدود 10 میلیون تومان کنار گذاشته‌اید، باید خوشحال باشید، زیرا با این مبلغ می‌توانید به سراغ بهترین گوشی های میان رده بازار بروید. به‌صورت کلی باید موبایل‌ها را به سه دسته مختلف ضعیف، میان رده و پرچم‌دار تقسیم کرد. گوشی 10 میلیونی شاید گوشی پرچم‌داری نباشد؛ اما می‌توانید گوشی میان رده تهیه کنید. برای خرید گوشی‌های زیر 10 میلیون تومان، بهتر است برندهایی همانند شیائومی، سامسونگ و هواوی را انتخاب نمایید. در ادامه شما را با برخی برترین موبایل‌های میان‌رده زیر 10میلیون تومان آشنا خواهیم کرد. 

گوشی Mi 11  لایت

گوشی Mi 11  لایت جزء برترین میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. این گوشی به شرکت معروف شیائومی تعلق دارد. شیائومی برندی تازه نفس است که بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص می‌دهد. این گوشی گزینه مناسبی برای خرید گوشی زیر 10 میلیون تومان به حساب می‌آید. گوشی Mi 11  لایت دارای تراشه اسنپدراگون 780G است. این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. در حقیقت جزو ارزان‌ترین و بهترین گوشی‌های میان‌رده است که از این شبکه پشتیبانی می‌کند. این گوشی همراه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. با کمک صفحه نمایش AMOLED نیز می‌توانید از کیفیت بالای صفحه نمایش آن لذت ببرید. این گوشی دوربین باکیفیتی دارد و در بازار بسیار مشهور است. 

گوشی Mi 10T

گوشی Mi 10T از دیگر برترین موبایل‌های میان‌رده شیائومی به حساب می‌آید. این موبایل طراحی بسیار ظریف و زیبایی دارد. در موبایل گوشی Mi 10T از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 865 استفاده کرده‌اند. این تراشه جزو قدرتمندترین تراشه‌های بازار به حساب می‌آید. گوشی Mi 10T دارای 3 دوربین پشت است که می‌توانید از آن برای عکاسی در موقعیت‌های مختلف استفاده نمایید. باتری این گوشی 5هزار میلی‌آمپر است و ساعات طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. گوشی Mi 10T همراه با شارژر سریع به بازار عرضه می‌شود و در عرض نیم ساعت 50 درصد باتری آن شارژ می‌شود. گوشی Mi 10T همراه با حافظه 128 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. این گوشی دوربین 64 مگاپیکسل دارد و می‌توانید تصاویر زیبایی با آن ثبت کنید. 

گوشی گلکسی A52

حال نوبت به برند محبوب سامسونگ رسید. شاید با خودتان بگویید که نمی‌توانید با مبلغ 10 میلیون تومن به سراغ برند سامسونگ بروید؛ اما گوشی گلکسی A52 جزء بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. این گوشی با دوربین 64 مگابایتی، عکس‌های بسیار زیبایی را برایتان ثبت می‌کند. در این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 720G استفاده شده است و با کمک پردازنده گرافیکی Adreno 618، انواع بازی‌های گرافیکی سنگین را می‌تواند اجرا نماید. این گوشی دارای 4 دوربین پشت است و طراحی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی دارد. گوشی گلکسی A52 به نوعی بهترین گوشی 10 میلیونی و بهترین گوشی های میان رده سامسونگ به حساب می‌آید. پس در صورتی که به برند سامسونگ علاقه‌مند هستید، این مدل را انتخاب نمایید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی گوشی‌هایی پرداختیم که با بودجه‌ی 10 میلیونی می‌توان خرید. شما با این بودجه سراغ چه گوشی‌ای می‌روید؟

  • ۰۰/۰۸/۰۵
  • مهدی مهدی خانی

گوشی 10 میلیونی

گوشی میانرده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی