مجله دیوانگان موبایل

  • ۰
  • ۰

اگر می‌خواهید بین 6 تا 7 میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، بهتر است به سراغ میان‌رده‌های شیائومی بروید. میان‌رده‌های شیائومی دارای مشخصات بسیار مناسبی هستند و شما را از هر بابت بی‌نیاز می‌کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا دو گوشی میان‌رده مناسب شیائومی را به شما معرفی کنیم. 

گوشی Redmi note 10s

گوشی Redmi note 10s جزو معروف‌ترین گوشی‌های شیائومی به حساب می‌آید. این گوشی قدرتمند از هر نظر نیاز کاربر را برطرف می‌کند. در گوشی Redmi note 10s از پردازنده قدرتمند Helio G95 استفاده کرده‌اند تا بتوانید انواع بازی‌های جدید را روی آن اجرا کنید. 

گوشی Redmi note 10s در دو مدل رم 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. مدل 8 گیگابایتی قیمت بیشتری دارد؛ اما دارای کارایی به‌مراتب بهتر است. گوشی Redmi note 10s با کمک دوربین 4 لنزه 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی، تصاویری بسیار زیبایی را ثبت می‌کند و در فیلم‌برداری نیز عملکرد مطلوبی دارد. همچنین می‌توانید با کمک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، مکالمه تصویری با کیفیتی برقرار کنید. باتری 5 هزار میلی‌آمپری نیز جزو مزایای اصلی گوشی Redmi note 10s به حساب می‌آید. به این ترتیب در طول روز می‌توانید از شارژ مجدد گوشی بی‌نیاز باشید. در این گوشی از تکنولوژی AMOLED با 1میلیارد رنگ استفاده کرده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا کیفیت تصویر چندین برابر بهتر از حالت IPS شود. 

Mi 11 lite

گوشی Mi 11 lite

گوشی می 11 لایت شیائومی جزو بهترین گوشی‌های میان‌رده این برند است که بین 6 تا  7 میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی از نظر طراحی ظاهری، بسیار ظریف و زیبا است. گوشی Mi 11 lite را در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی به بازار عرضه کرده‌اند. در صورتی که به‌دنبال گوشی مناسب بازی‌های سنگین هستید، بهتر است مدل 8گیگابایتی را انتخاب کنید. 

گوشی Mi 11 lite مجهز به باتری 4250 میلی‌آمپر ساعتی شده است. شاید در بین گوشی‌های میان‌رده دیگر، این باتری چندان هم قدرتمند نباشد؛ اما می‌توانید یک روز کامل بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید. در گوشی Mi 11 lite از دوربین با 3 لنز 64، 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. لنز واید این گوشی بهترین کیفیت را دارد و برای عکاسی مناظر وسیع جان می‌دهد. 

با کمک پردازنده اسنپدراگون 732G، امکان اجرای بازی‌های جدید روی گوشی Mi 11 lite وجود دارد. همچنین می‌توانید با کمک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی، تماس تصویری باکیفیتی را برقرار کنید. صفحه نمایشگر AMOLED با 1میلیارد رنگ جزو مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا کاربر نهایت لذت را از کیفیت تصویر ببرد. 

redmi note 10s

جمع‌بندی 

از نظر سرعت عملکرد و دوربین باید گفت که گوشی Redmi note 10s عملکرد بهتری دارد. همچنین اگر در طول روز دسترسی به شارژر ندارید و می‌خواهید تا شب که به خانه باز می‌گردید گوشی نیاز به شارژ نداشته باشد هم گوشی Redmi note 10s برایتان گزینه مطلوبی خواهد بود.

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • مهدی مهدی خانی

ردمی نوت 10s

شیائومی mi 11 lite

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی