مجله دیوانگان موبایل

  • ۰
  • ۰

در این مطلب پرفروش‌ترین مدل‌های فعلی سامسونگ در جهان را بررسی می‌کنیم و به بیان ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم. 

پرفروش ترین مدل‌های سامسونگ در اسفند 1400

گزینه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که به‌طور جهانی موردتوجه طرفداران سامسونگ قرارگرفته‌اند. البته، توجه داشته باشید که این لیست تنها بخش کوچکی از مدل‌های محبوب این برند است و گوشی‌های پرفروش دیگر هم وجود دارند.


پرفروش ترین گوشی سامسونگ

  1. گلکسی A51: این مدل علاوه بر پرفروش‌ترین بودن در سری A سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های میان رده این برند شناخته می‌شود. در گلکسی A51 از دوربین‌های چهارگانه استفاده‌شده است که عکس‌هایی باکیفیت مناسب ثبت می‌کنند. سنسور اثرانگشت این مدل در زیر نمایشگر سوپر امولد آن قرار دارد. 

  2. گلکسی 22A: این گوشی در ژوئن 2021 روانه بازار شده و تاکنون جزو پرفروش‌ترین مدل‌های سامسونگ شناخته می‌شود. این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری و قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. قیمت گوشی a22 سامسونگ 128 گیگ در بازار فعلی در رنج 5 میلیون تومان تعیین‌شده است. 

  3. گلکسی a52s: این گوشی یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین میانرده‌های سامسونگ است که در 3 نسخه متفاوت با ظرفیت داخلی و رم‌های متنوع به بازار عرضه‌شده است. قیمت گوشی A52s با حافظه 256 گیگ، بالاترین قیمت را در بین نسخه‌های این مدل دارد. دوربین‌های این گوشی شامل 4 لنز می‌شود و تراشه آن از مدل Qualcomm Snapdragon 778G از نوع 6 نانومتری است. 

  4. گلکسی S21 Ultra 5G: این گوشی نسبت به مدل‌های هم‌رده خود از محصولات سامسونگ،‌ بیشترین فروش را در سراسر جهان داشته است. این مدل پرچمدار در زمینه‌های مختلف مانند نمایشگر، طراحی، پردازنده، دوربین و... عملکرد بسیار عالی از خود نشان می‌دهد. همچنین، ظاهر آن بسیار لوکس طراحی‌شده و بسیار با ابهت و مدرن است. 

  5. گلکسی A12: این مدل، با باتری 5000 میلی‌آمپری یکی دیگر از پرفروش‌ترین‌ها است. باتری مناسب این گوشی می‌‌تواند شما را تا 2 روز از شارژ بی‌نیاز کند. قابلیت‌های این گوشی در زمینه‌های دیگر هم بسیار قابل‌قبول هستند. 

  6. گلکسی A01: درآخر،‌ باز هم یکی از مدل‌های میان رده سامسونگ از سری A را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در جهان داریم. این مدل، برخلاف گزینه قبلی، به دلیل به‌صرفه بودن ازنظر قیمتی و ارائه قابلیت‌های موردنیاز، بسیار مورد توجه کاربران قرارگرفته است. اگر اهل گیم نیستید و فعالیت شما با گوشی به کارهای روزمره ختم می‌شود،‌ حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم برخی از پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی سامسونگ را به‌طور خلاصه معرفی کنیم. از بین گزینه‌های معرفی‌شده انتخاب شما کدام است؟


 

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • مهدی مهدی خانی

گوشی پرفروش سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی