مجله دیوانگان موبایل

  • ۰
  • ۰

اینترنت همراه اول جزء بهترین انواع اینترنت پرسرعت همراه در کشور به حساب می‌آید. در ادامه شما را با برخی نکاتی آشنا می‌کنیم که باید درباره اینترنت همراه اول بدانید.

اینترنت شبانه همراه اول

اینترنت همراه اول به دو بخش روزانه و شبانه تقسیم می‌شود. پس هنگام خرید بسته اینترنت همراه اول باید به این نکته دقت داشته باشید. برخی انواع بسته اینترنت همراه اول فقط مخصوص به ساعات خاصی هستند.  برای مثال اینترنت شبانه همراه اول مخصوص ساعت 1 بامداد تا 7 صبح است. در نتیجه هنگام خرید بسته اینترنت باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

بسته ترکیبی همراه اول

مدتی است که بسته ترکیبی به بسته‌های اینترنت همراه اول اضافه شده است. بسته ترکیبی همان طور که از نامش مشخص است، شامل چند بخش مختلف می‌شود. بسته ترکیبی شامل بسته مکالمه، اینترنت و پیامک است. در حقیقت شما می‌توانید بسته مکالمه، اینترنت و پیامک را به‌صورت هم‌زمان خریداری نمایید و هزینه کمتری را در مجموع بپردازید. برای خرید بسته ترکیبی، باید اپلیکیشن همراه من را روی موبایلتان نصب کنید و وارد اکانت خودتان شوید. توجه داشته باشید که برای خرید بسته ترکیبی، باید هر سه بخش بسته را انتخاب نمایید.

اینترنت همراهی همراه اول

اینترنت همراهی نوعی خاص از خدمات همراه اول به حساب می‌آید. اینترنت همراهی می‌تواند سوابق مصرف اینترنت شما را بررسی و بسته‌ای منحصر‌به‌فرد خودتان را به شما معرفی کند. برای مثال اگر مصرف اینترنت بسیاری داشته باشید، با کمک بسته اینترنت همراهی می‌توانید بسته‌های پرحجم را با قیمت بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تهیه کنید. حتی در صورتی که مصرف اینترنت شما به‌صورت ماهانه چندان نیست، بسته‌ای کم‌حجم با قیمت مناسب را به شما ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که هر ماه بسته پیشنهادی اینترنت همراهی بر اساس مصرف ماه قبلتان تغییر می‌کند. یعنی اگر ماه قبل مصرف بیشتری در مقایسه با ماه‌های قبل داشته باشید، پیشنهاد بسته همراهی هم بیشتر می‌شود. برای استفاده از اینترنت همراهی باید از کد دستوری -ستاره 1000 مربع استفاده نمایید.

چرا اینترنت همراه اول وصل نمیشه

از دیگر نکاتی که درباره اینترنت باید بدانید، دلیل وصل نشدن اینترنت همراه اول است. شاید این سؤال برای شما نیز پیش بیاید که چرا اینترنت همراه اول وصل نمیشه ؟ در حقیقت این موضوع می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. در وهله اول این امکان وجود دارد که گزینه قطع اینترنت آزاد را فعال کرده باشید. همراه اول این امکان را به مشتریان خود می‌دهد در صورتی که بسته اینترنت روی سیم‌کارت فعال نباشد، اینترنت آزاد آن‌ها را قطع کند تا از هزینه‌های احتمالی بیشتر جلوگیری شود. در وهله دوم امکان دارد بسته اینترنت شما مخصوص شبانه/ روزانه باشد و در زمان مناسب از آن استفاده نمی‌کنید. همچنین امکان دارد با ری استارت موبایلتان مشکل حل شود. در صورتی که علامت اینترنت بالای تصویر آنتن وجود نداشته باشد نیز امکان دارد که مشکل سراسری بوده و از طرف خود مخابرات باید برطرف شود. در چنین شرایطی می‌توانید خاموش و روشن کردن دیتا موبایل خودتان را نیز امتحان کنید تا شاید مشکل برطرف شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی