مجله دیوانگان موبایل

  • ۰
  • ۰

همه ما لحظه‌هایی را تجربه کرده‌ایم که اتصال اینترنتمان کاملا قطع‌شده است. بهترین استراتژی برای وقت کشتن در چنین زمان‌های کلافه‌کننده‌ای، بازی‌های اندرویدی است. در ادامه قصد داریم تا لیستی از بهترین بازی ‌های اندروید آفلاین را بشماریم. 

ادیسه آلتو (Alto’s Odyssey)

این بازی، موسیقی شگفت‌انگیزی و آرام‌کننده‌ای دارد و بیشتر مناسب زمان‌هایی است که به علت آفلاین بودن طولانی‌مدت، عصبی و کلافه هستید. 

گرید

Grid یک بازی اتومبیل‌رانی پرسرعت و با هیجان بالاست. با پرداخت 10 دلار، تمامی حالت‌های این بازی، روی دستگاهتان بارگذاری می‌شود.  

مینی‌مترو

در این بازی وظیفه شما این است که تمامی مسافران را به ایستگاه مورد نظرشان برسانید و از ایستگاه‌های اصلی چشم برندارید؛ زیرا به‌محض ازدحام جمعیت، شما بازنده اعلام می‌شوید. این بازی آفلاین است ولی یک حالت آنلاین «daily» دارد که شما می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان بازی کنید. 

اتاق گناهان قدیمی (the room:old sins)

چهارمین سری این بازی، از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های اندروید آفلاین است. امتیاز بالای این بازی، به دلیل گرافیک خیره‌کننده‌اش و پازل یونیکش است که حل کردنش بسیار دشوار و گاها غیرممکن است. 

مکوراما: دره یادبود برای دوستداران ربات‌

در این بازی، شما ربات کوچک و بی‌نام‌ونشانی را در دنیای سه‌بعدی هدایت می‌کنید. هرچه به مراحل بالاتری می‌روید، مسیر حرکت پیچیده‌تر شده و باید ربات خود را از تونل‌ها و آسانسورها عبور دهید. نکته خوب این بازی آن است که شما می‌توانید سطوح خودتان را بسازید و جهان‌هایی را که ساخته‌اید با استفاده از کد QR با دیگر دوستانتان از سراسر جهان به اشتراک بگذارید. 

آیسی

قهرمان سامورایی در آیسی، با یک سری از دشمنان رباتیک روبه‌رو می‌شود. نکته این بازی آن است که نباید اجازه دهید تا پیشنهادهای راوی شما را گمراه کند.

Implusion: never lose hope

بازی هرگز امیدت را از دست نده، یکی دیگر از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین است که تم جنگی و کاملا تخیلی دارد و وظیفه شما کنترل مکانیزیمی است که باعث نجات بشریت از یک ویروس کاملا جهش‌یافته می‌شود. 

کنترل‌های سریع، انیمیشن خارق‌العاده، سریع و خشونت‌آمیز، چالش‌های مبارزه با رئیس و انفجارهای گاه بی گاه همگی فاکتورهایی است که این بازی را تا این حد جذاب ساخته است. 

لیمبو

در لیمبو شما مرد جوان و تنهایی را کنترل می‌کنید که در دنیای مونوکروم تنها و سرگردان است. دنیای غم‌انگیز، مهیج و وحشتناک آن به‌سرعت شما را درگیر خود می‌کند. 

جک‌اسکی روی آب

اتمسفر آخر-زمانی، موانع بی‌شمار و غلبه بر مخالفان از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی است. برای سرعت بیشتر، باید توربو اسکی خود را روشن کنید، ولی مشکل اینجاست که انرژی‌ محدودی در اختیار دارید و برای به دست آوردن آن، باید خطرهای زیادی را پشت سر بگذارید.

جمع‌بندی

در اینجا سعی کردیم تا برخی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین را معرفی کنیم. در میان آن‌ها، ادیسه آلتو به دلیل موسیقی متن قوی و آرام‌کننده برای زمان‌هایی که کلافه‌اید، بهترین انتخاب است. اگر به دنبال یک مسابقه تمام‌عیار اتومبیل‌رانی هستید، پیشنهاد ما به شما Grid است. 

  • ۰۰/۱۱/۱۲
  • مهدی مهدی خانی

افلاین

اندروید

بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی